Wednesday, October 5, 2016

Eenvoudige Winsgewende Forex Trading System

3 Kerse eenvoudige winsgewende forex strategie 3 Kerse strategie is baie eenvoudig, en dit alles as gevolg van die werk met die strategie van die gebruik van slegs een aanwyser 3rdCandle en komplimenteer die enigste een filter in die rol van die bekende Stohastic ossillator (5, 3, 3 ). Beginsel 3 Kerse strategie is gebaseer op die patroon 1-2-3 van handel stelsel Prys Aksie, die essensie van wat is die kort termyn verandering in die rigting van die prys beweging te bepaal, gee ons die geleentheid om 'n posisie in die rigting oopmaak van die momentum en 'n klein wins. Patroon 1-2-3. In hierdie illustrasie die eerste kers - is 'n kers op watter punt die Hoë en punt Lae bo punte Hoë en Lae twee naburige kerse links en regs. Reg kers (kers 2) is bevestig, en sodra sy gesluit dit kan aangevoer word dat die patroon is gevorm kan word en op die mark. Tik die mark by die opening van die derde kers, wat ons beswil sal wees: Eienskappe van strategie ProFX2 Tipe strategie: Prys Aksie Platform: Metatrader4 munt pare: Enige Trading Tyd: Rondom die klok Tydraamwerk: M5 of hoër word aanbeveel makelaar: Alpari Reëls strategie 3 Kerse: Tik die mark by die opening van die derde kers (na aanleiding van 'n kers op wat 'n pyl), moet die Stogastiese word gerig op die oop posisie. As Stohastic ossillator (5, 3, 3) nie die sein te bevestig (gestuur in die teenoorgestelde rigting, of die rigting dit is nie duidelik) - nie op die mark. As die kerse 1 en 2 visueel baie klein, oor enige impuls kan nie praat nie en gevolglik spreek die mark betree. As die tweede kers is visueel baie groot en staan ​​uit in die grafiek, moenie die mark betree. Stop Loss uitgestal verskeie punte hoër / laer, onderskeidelik, punt hoog of laag eerste kers. Neem Wins - op 'n paar en tydraamwerk vas. Maar meer toepaslik hanteer die derde kers, soos wins en uit 'n handelsmerk vir die sluiting. Verskeie voorbeelde van moontlike pleeg ambagte (gemerk met 'n rooi vertikale lyn): In die argiewe 3Candles. rar: Gratis Aflaai 3 Kerse Wag asseblief, ons voor te berei jou linkForex handel strategie 8 (Teodosi039s eenvoudige stelsel) Deur Gebruiker op 20 September, 2007 - 04:59. Dit Forex stelsel is ons gestuur deur Teodosi. Ons is trots om sulke gebruikers bereid is om hul gedagtes, idees en stelsels te deel sodat ander kan leer en handel Forex selfs meer suksesvol Dankie het, Teodosi Jou bydrae word opreg waardeer Hallo ouens Ive is met behulp van 'n baie winsgewende stelsel en ek wil deel dit met almal van julle. As iemand enige voorstelle im oop om iets nuuts te voeg daarin hoor. Dit is my stelsel. Ek gebruik 1h grafiek op GBP / JPY met Stoch (5,3,3) en RSI (7). My idee is hierdie. Ek gebruik Stoch en RSI net om te definieer waar dit moontlik is om 'n tempo het. Dan gebruik ek die meeste winsgewend instrument Ive ooit probeer - ek gebruik kandelaars. As ek het 'n sterk up tendens en my Stoch en RSI is oorgekoop, en ons het af tendens kers (swart kers) naby aan die middel van die laaste (in hierdie geval wit een) Ek my handel te betree. Met hierdie stelsel maak ek net meer as 1500 pit van GBP / JPY vir week. Ek gebruik dit net vir GBP / JPY. Verkoop wanneer RSI en Stoch gekoop of hulle naby aan oorgekoop (75) lyn, en ons het af kers wat ten minste by die middel van die laaste up kers gesluit het. Koop wanneer ons RSI en Stoch het oorverkoop en ons het tot kers wat teen die middel van die laaste af een gesluit het. ) Baie baie baie eenvoudig en baie winsgewende stelsel afrit reëls as ons in 'n verkooptransaksie en. Ons het RSI en Stoch oorverkoop en ons sien dit op kers wat op 50 van die laaste het gesluit een - uitgang en betree 'n ander handel. Soos ek gesê het dit baie eenvoudig en baie baie winsgewend stelsel. O, en ek het my stop verloor by -100 pit. Siek bly wees as jy dit te plaas. en wil om te sien wat mense sal sê daaroor. ) Ja, ons het dit gepos Dankie en gelukkig forex inligting oor 'n ander eenvoudige stelsel deur Teodosi by Teodosis Bewegende Gemiddeldes tonnel Deur Teodosi op September 21, 2007 - 06:08. hallo sy beter om net te gebruik om 1u en 4H nie minder nie omdat jy kan kry meer valse signals. No i dont beteken dat ek gebruik Stoch en RSI net weet waar is die prys en kyk kerse om te weet waar presies is goes. Cadlesstocks is vinnigste aanwysers aan ons bekend en ons sal thisEvery dag gebruik ek maak meer as 200 300 pit gebruik van hierdie stelsel om handel te dryf net GBP / JPY im seker dat jy al dieselfde sukses sal hê as wat ek het met hierdie stelsel. Deur Gebruiker op 27 September, 2007 - 06:04. maar soms stoploss is moeilik, okForex eenvoudige winsgewende strategie Het jy gehoor van die Forex Trend Wave Dit is bekend dat toelaat dat enigiemand die forex tendens golwe te vang vir 'n maksimum wins. Is jy op die hoogte wanneer dit kom by tendens Forex Dan moet dit voordelig wees vir jou. Dit sal sekerlik jou toelaat om te leer hoe om te maak 1000 'n dag uit die gemak van jou eie huis net handel forex. Wat is die beste oor hierdie is dat dit maak nie saak of jy 'n gesoute pro, of, as jy 'n Forex Newbie omdat Professionele Forex Trader Jess Palmer jou sal wys hoe hy maak al hierdie verdienste. So as jy wil hierdie verdien het dan verder lees. Soos belowe, met die Forex Trend Wave jy sal wees op die regterkant van die nabye toekoms tendens meer as 80 van die tyd beteken meer oorwinnings en minder verliese. Probeer om die handel stelsels wat jy nou gebruik ondersoek wat jou in staat stel om hierdie ongelooflike voorsprong regverdig Miskien nie baie anders sou jy nie hier wees nou lees. Met Forex Trend Wave, sal jy in staat wees om suksesvol in ambagte te voer met vertroue om te weet dat jy sal verhandel teen net die regte tyd wanneer die mark is die meeste geneig om genoeg pitte beweeg om jou te beveilig paar wins te maak. hieronder gelys is dinge wat die Forex Trend Wave vir jou sal doen sodra jy begin om dit te gebruik. Dit kan net help om oortuig te kry. Jy sal leer hoe om handel te dryf met die nabye toekoms tendens van die kry gaan jy leer wanneer om handel te dryf om die mees wins te beveilig om wins te maksimeer. Jy sal presies leer waar om jou stop verlies te sit sodat jy nie kry uit die handel te vroeg klop. Jy sal leer hoe om net te verkoop wanneer jy veronderstel is om te verkoop, en jy sal leer hoe om net te koop wanneer jy veronderstel is om te koop. Dit alleen sal verminder jou verliese tien vou Jy sal leer hoe om 'n winsgewende handel patroon van 'n slegte mens erken. Jy sal leer hoe om ondersteuning en weerstand te gebruik op 'n manier om meer wins te verseker. Jy sal leer hoe om die Forex mark kopvel vir 'n vinnige 10 tot 25 pitte en jy sal leer hoe om te gaan vir 80-100 pitte. Die Forex Trend Wave toon aan julle meer as wat enigiemand kan verwag bring jy na die sukses van jou loopbaan in hierdie bedryf te gee. Begin Rondspeel op die Wave winste Wat sal julle aanneem na die aankoop: ForexTrendWave Market Times. ex4 ForexTrendWave. ex4 ForexTrendWaveAlert. ex4 forextrendwave alert. tpl forextrendwave. tpl Forex Trend Wave Manual. pdf FX Turbo Marksman aanwyser vir Forex, Futures En Binary Options Trading FX Turbo Marksman aanwyser vir Forex, Futures En Binary Options Trading (direkte aflaai) FX Turbo Marksman aanwyser vir forex. Futures handel en Binary Options Trading. Hierdie aanwyser is in staat om kort termyn prys terugskrywings identifiseer op grond van die beginsel van die prys aksie. Dit is geskik om te werk aan die 1 uur kaarte van 'n geselekteerde aantal verhandel bates. Dit is gebou vir gebruik op die bate kaarte van die MT4 platform, waar dit na die gids persoonlike aanwyser kan aangeheg word en wanneer dit nodig is verbonde aan die grafiek. Die FX Turbo Marksman aanwyser is geskik vir die volgende bates handel: 1) EUR / USD Daar is 'n unieke aanwyser vir elk van hierdie bates. Om hierdie stelling te sit in 'n ander vorm, die FX Turbo Marksman aanwyser is eintlik 'n stel aanwysers en nie 'n enkele aanwyser. So wanneer 'n handelaar wil 'n bate handel, het hy na die spesifieke aanwyser heg aan die spesifieke term. Ten einde dit te doen, moet die volgende stappe gevolg word: 1) Laai die MT4 kliënt van FxPro. 2) Maak die stel na die gids Kenners aanwyser van MT4 aanwyser. 3) Maak die MT4 verhandelingsplatform, kliek op die gids Custom Indicators en heg die spesifieke aanwyser om die bate grafiek. Wanneer die aanwyser het in die gids persoonlike aanwyser van die MT4 kliënt gelaai en verbonde aan die grafiek, is dit nou voorbereide om seine wat gebruik kan word om die bate te handel op die binêre opsies platform te lewer. Die gebruik van die FX Turbo Marksman as 'n binêre opsies strategie Hoe die FX Turbo Marksman lewer sy handel seine Dit word gedoen deur die middel van 'n pyl 'n rooi pyl wat afwaarts wys vir 'n lomp sein en 'n groen pyl wat opwaarts wys vir 'n lomp sein . Wanneer 'n sein verskyn, 'n geluid wakker afgaan na die handelaar op die voorkoms van die sein te waarsku. 'N pop-up box kom ook wys die rigting van die sein, die bate te verhandel en die tyd wat die sein verskyn. Handelaars moet baie bedag wees op hierdie as wanneer die MT platform is oop wees, die pop-up box en die klank waarskuwing verskyn. 'N handelaar kan mislei word om te dink dat dit 'n nuwe sein, dus die tyd van die sein moet nagegaan word voordat enige besluit oor inskrywings gemaak word. Dit is noodsaaklik om daarop te wys dat die seine wat gegenereer word deur hierdie aanwyser op 'n 1 uur grafiek is baie kort termyn van aard, daarom tydsberekening van die handel inskrywing op die binêre opsies platform is van kardinale belang vir die suksesvolle implementering van hierdie strategie. Die beste seine is dié wat binne die eerste 20 minute van die kers oop verskyn. die handelaar kan handel die volgende handel tipes: 1) High / Low of daal / styg met 'n een uur verstryking op Betonmarkets. 2) Klassieke Call / verkoopopsie op die SpotOption vennoot platforms (sien vorige blog vir voorbeelde). Termijnen kan wees van 30 minute tot 2 uur. 3) High / Low op Tech finansiële vennoot webwerwe. Seine is 75 akkuraat. Aandag Personeel: Hierdie item nie inbreuk maak op enige kopiereg, handelsmerke, en / of intellektuele eiendom. hierdie produkte volledige lys is ten volle voldoen aan die beleid en nie beskikbaar kopiereg nie oortree. Ek is 'n Gemagtigde Reseller van hierdie produk en ook die kopiereg holderWhich Trading System of strategie is die mees winsgewende Daar is 3 soorte stelsels, tegniese, prys aksies, en diskresionêre. En ek het deur al drie van hulle in daardie volgorde. In my opinie, suiwer tegniese stelsels is die mees dummy bewys, wat ons doen is om die koop te volg en te verkoop seine, en jy gaan 2-3 aanwysers plus 'n paar bewegende gemiddeldes op jou kaarte het. Soos my handel volwasse, Ek ontdek prys aksie stelsels, waarin ons steeds gaan gebruik kaarte as die primêre handel gereedskap, maar net verskillende benadering. Ons benoem uit grafiek patrone, prys kanale, ondersteuning / weerstand plaas. Interessante op handel. Weldeurdagte. Dankie vir al vinnig antwoord van acetrader, angrychinese (wat eintlik jou kwaad maak) Ek verstaan ​​my eie stelsel sal die ideale een wees, maar voordat ek quotablequot aan die stelsel / strategie ontwikkel van my eie, waar moet ek begin Toe ek blaai om Trading System subforum, daar is baie goeie stelsel van wat ek sien, Trading Made Simple, maklik, Jame16group ens maar watter een ek sal begin vanaf Oorweeg my as newbie asseblief. Kyk net na die kaarte, gebruik die aanwysers wat jy verstaan, of dit nie gebruik enige at all. Net prys aksie en ondersteuning / weerstand en miskien spilpunt punte. Koop wanneer jy dink die prys sal optrek en verkoop wanneer jy dink die prys sal daal. As jy verkeerd is, leer daarvan en probeer om uit te vind waarom jy waar verkeerd. Handel ware rekeninge, geen demo. Toe ek begin handel, Ek probeer ook 'n paar stelsels ek kon aanlyn te vind, maar geen lang tyd sukses te maak. Ek verwyder my hele aanwysers en nou kan ek handel net prys aksie en ondersteuning / weerstand, met sukses Dit sal 'n tyd om te leer nie, maar wanneer jy dit kry, jy werklik verstaan ​​die markte, en dit is wat ons wil hê, reg En natuurlik kyk uit vir nuusberigte, gebruik stop verlies en het 'n goeie soliede geld bestuur. Dankie vir al vinnig antwoord van acetrader, angrychinese (wat eintlik jou kwaad maak) Ek verstaan ​​my eie stelsel sal die ideale een wees, maar voordat ek quotablequot aan die stelsel / strategie ontwikkel van my eie, waar moet ek begin Toe ek blaai om Trading System subforum, daar is baie goeie stelsel van wat ek sien, Trading Made Simple, maklik, Jame16group ens maar watter een ek sal begin vanaf Oorweeg my as newbie asseblief. Hier is my voorstelle oor waar om te begin: 1. Eerste verstaan ​​die aard van die dier (mark) jy te doen het met. Veg vuur-asemhaling draak is nie dieselfde as die jag 'n jakkals. Die forex mark verhandel groot bedrae geld (in die triljoene) elke dag. Dit word oorheers deur relatief min groot handelaars en ons klein ouens is net kanon-voer, dont ons ambagte selfs 'n skans op die handel skerms te maak. 2. Iets soos 95 (ek glo dit is selfs meer) van klein handelaars geld so ook al handel stelsel wat jy sal gebruik moet nie doen wat 95 van ander stelsels te doen verloor. Die oorgrote meerderheid van die stelsels is gefikseerd op prys gedrag en / of intraday handel. Om eerlik te wees, het hulle waarskynlik al werk sommige van die tyd, maar nie goed genoeg om 'n 95 bankrotskap koers oor 'n redelike tydperk te voorkom. Sulke stelsels nalaat om te oorweeg wat die groot spelers doen en hul ambagte word gedryf deur te reageer op subjektiewe prys patrone wat veroorsaak word deur die natuurlike quotnoisequot van die mark of om kort termyn tendense wat dikwels gou misluk nadat hulle duidelik geword. Met ander woorde, daar is geen werklike krag agter hierdie-quotnoisequot gebaseer beweeg. 3. Soos hierbo verduidelik, die forex mark behoort aan die groot seuns. As jy 'n groot seun bv 'n fondsbestuurder, hoe sou jy geld maak met jou 2000000000 fonds Jy moet duisende kontrakte te koop, sal jy probeer om hulle te koop 5 of 6 op 'n slag op 15 minute tyd intervalle Natuurlik nie Jy sal jou poste oor weke bekom en maande en dan neem die mark vir 'n rit vir miskien 6 maande of meer. Die punt is dat die groot geld (slim geld) neem sy tyd om hul groot winste te maak. Selfs daaglikse kaarte is net quotnoisequot om hierdie ouens so ek stel voor dat jy oorweeg om weeklikse kaarte. Dit beteken dat jy klein posisies met groterige stop verliese sal neem, sê 200 pitte of so, kan jy jou eie navorsing te doen in hierdie verband. 4. Hoe om uit te vind wat die groot spelers doen Bestudeer die weeklikse CFTC Verpligtinge van Handelaars verslag wat die termynmark posisies van die groot seuns en hoeveel kontrakte is bygevoeg of gesluit uit elke week gee. Dit sal jou help om handel te dryf met die prysmakers. Gaan Google. 5. Daar is baie min van waarde in tegniese ontleding. Bewegende gemiddeldes is te laat en aanwysers is misleidend en gevaarlik. Grafiek patrone misluk te dikwels. Hou op met die prys gedrag fiksasie ignoreer almal behalwe vir een ding: Teken reguit tendens lyne en sodra jy 'n handel betree maak seker dat jy die steilste tendens lyn gebruik jy kan trek as jou uitgang maw wanneer die prys kruisies dat die tendens lyn jy die handel te verlaat. Die kombinasie van die handel met die groot seuns en met behulp van eenvoudige tendens lyne op weeklikse data kan jy 'n minder stresvolle lewe, gaan die markte vir slegs 30 minute per week, en jy sal waarskynlik meer geld te maak as 95 van klein handelaars. Ons lewe eindig waarom dit nie spandeer dinge wat jy graag in plaas daarvan om beklemtoon 8 uur per dag besig om dag handel Jou gesondheid kan ly wat lei tot bloeddruk en hartprobleme doen. As jy suksesvol is in jou eerste paar ambagte dan in plaas daarvan om groter en groter posisies in een instrument moet jy oorweeg te brei na ander geldeenhede en kommoditeite. 6. Wees geduldig. Laat die mark doen die werk vir jou. Sterkte aan julle Wat kwaad gesê. As jy werklik wil hê om dit te maak in die markte, moet jy sal meer oor quotOrder Flowquot handel te leer (as sy genoem) en Global Makro. Eintlik is dit kom alles neer op die wete quotwhat beweeg die marketsquot en met behulp van hierdie inligting. Ongelukkig, technicals of basis is beweeg die markte wat is die rede waarom tegnologie / fundie handelaars is altyd laat om spel. Diegene van ons wat die mark en wat verstaan ​​verstaan ​​wat beweeg die markte is altyd 'n stap vorentoe van die gehoor. Wêreldmarkte (dit wil sê geldeenhede) is werklik 'n quotthinking. 100 saam met die behoefte om te verstaan ​​quotwhat die marketsquot beweeg nie, maar ook moet weet quotwho die marketsquot beweeg deur en voer dit dan Hier is my voorstelle oor waar om te begin: 1. Eerste verstaan ​​die aard van die dier (mark) jy te doen het met. Veg vuur-asemhaling draak is nie dieselfde as die jag 'n jakkals. Die forex mark verhandel groot bedrae geld (in die triljoene) elke dag. Dit word oorheers deur relatief min groot handelaars en ons klein ouens is net kanon-voer, dont ons ambagte selfs 'n skans op die handel skerms te maak. 2. Iets soos 95 (ek glo dit is selfs meer) van klein handelaars geld so ook al handel stelsel wat jy sal gebruik moet nie doen wat verloor. Haai, groot post. Dit is 'n interessante manier om te dink. Ek het jou raad en het die CFTC webwerf. Ek is nuut op forex (is die handel en lees daaroor sedert April) en het nooit geweet veel oor die CFTC. Ek het gevind dat toekomstige posisie van verskillende kommoditeite, maar kon Fx vind nie. Enige hulp Dankie geword Oktober 2008 Status: sentiment en Global Makro 2321 Posts 100 saam met die behoefte om te verstaan ​​quotwhat die marketsquot beweeg nie, maar ook moet weet quotwho die marketsquot beweeg en dan volg dit in vyf maklike stappe, youve basies beskryf my handel styl. Maar al hierdie dinge is nutteloos sonder 'n stewige greep op quotwhat die mark beweeg en wat die marketsquot beweeg. Paartjie in 'n paar idees van likiditeit en sentiment sal altyd help jy bly op die kant van die groot seuns. Handel met hulle nie teen hulle, is wat Ive altyd geglo en voortgaan om te oefen. Wat kwaad gesê. As jy werklik wil hê om dit te maak in die markte, moet jy sal meer oor quotOrder Flowquot handel te leer (as sy genoem) en Global Makro. Eintlik is dit kom alles neer op die wete quotwhat beweeg die marketsquot en met behulp van hierdie inligting. Ongelukkig, technicals of basis is beweeg die markte wat is die rede waarom tegnologie / fundie handelaars is altyd laat om spel. Diegene van ons wat die mark en wat verstaan ​​verstaan ​​wat beweeg die markte is altyd 'n stap vorentoe van die gehoor. Wêreldmarkte (dit wil sê geldeenhede) is werklik 'n quotthinking. Weet is 'n moontlike manier om konsekwent wins. Nog 'n manier is om te aanvaar (selfs omhels) kinders eie onkunde oor die markte bedoelings. Die weg van kennis kan baie gevaarlik wees, want wat die meeste te bereik is nie kennis nie, maar bloot 'n ellende genoem illusie van kennis. quotTo hou, moet jy eers jou hand oop te maak. Laat go. quot - Lao Tzu Hier is my voorstelle oor waar om te begin: 1. Eerste verstaan ​​die aard van die dier (mark) jy te doen het met. Veg vuur-asemhaling draak is nie dieselfde as die jag 'n jakkals. Die forex mark verhandel groot bedrae geld (in die triljoene) elke dag. Dit word oorheers deur relatief min groot handelaars en ons klein ouens is net kanon-voer, dont ons ambagte selfs 'n skans op die handel skerms te maak. 2. Iets soos 95 (ek glo dit is selfs meer) van klein handelaars geld so ook al handel stelsel wat jy sal gebruik moet nie doen wat verloor. Hi Ttop, Jou kommentaar hierbo om oog oop vir my. Lei my na die werklike redes waarom die meeste handelaars misluk As 'n newbie sien, ek soek aanwyser en stelsel rond en aflaai vele aanwysers vir my MT4 grafiek. Ek probeer elke aanwyser en iewers maak my deurmekaar watter een om te volg Kan jy verder jou punte te verduidelik onder Korrigeer my verstand as ek verkeerd m. 1. In jou mening, intraday handel is gevaarlik. 2. Kan jy hierdie stelling verder verduidelik quotSuch stelsels nalaat om te oorweeg wat die groot spelers doen en hul ambagte word gedryf deur te reageer op subjektiewe prys patrone wat veroorsaak word deur die natuurlike quotnoisequot van die mark of om kort termyn tendense wat dikwels gou misluk nadat hulle geword evident. quot 3. Van wat ek hierbo verstaan, handel jy net een in 'n maand 4..Please verduidelik verder jou verklaring. quotBy weeklikse grafiek. Dit beteken dat jy klein posisies met groterige stop verliese sal neem, sê 200 pitte of so. quot 5. Ek wil om te verstaan ​​wat groot ouens doen: Ek gaan na die CFTC en ek kan net CME onder Huidige Legacy Verslae Is ek gaan na die regte plek is daar 6. quot ignoreer almal behalwe vir een ding: Teken reguit tendens lyne en as jy 'n handel betree maak seker dat jy die steilste tendens lyn gebruik jy kan trek as jou uitgang dws wanneer die prys kruisies dat die tendens lyn jy die trade. quot verlaat --- kan jy byvoorbeeld wys. Wat is jou metode in te teken tendens-lyne Ek met dikwels probleem met uitgang. 7. quot Die kombinasie van die handel met die groot seuns en met behulp van eenvoudige tendens lyne op weeklikse data kan jy 'n minder stresvolle lewe, gaan die markte vir slegs 30 minute per weekquot - kan jy asseblief verduidelik verder wat doen jy die mark quotcheckquot gedurende hierdie 30 minute 8. Ek het gehoor van Order Flow tbv, sentiment, likiditeit. kan iemand verduidelik hierdie termsLondon Oop tempo strategie wat gebaseer is op die Asiatiese mark verskeidenheid beginsel gekombineer met die opening van die Londense finansiële markte. Dit lyk na 'n hoë wisselvalligheid prys breakouts van die oornag reeks vang by die sessie opening Londen. Elke oggend kyk jy die aanwyser vir 'n handelsmerk sein. 100 meganiese toegang en uitgang vlakke gebaseer op die vorige markprys optrede wys jou die presiese bestellings te plaas. Dit sluit waar jou stop en waar om jou wins plaasvind. Dit maak vir 'n eenvoudige daaglikse stelsel tempo handel vir Forex dit is beide winsgewend en doeltreffende handel. Vasgestelde tyd tempo Strategie Vir Forex Ons handel die Londense sessie opening om 08:00 UK plaaslike tyd. Duidelik 8216set en forget8217 handel seine te verwyder die 8216grey areas8217 van baie ander stelsels. Stywe reëls help ook om vrees, gierigheid te skakel en die konstante skerm dophou dikwels geassosieer met handel. Die gebruik van 'n vasgestelde wins teikens en vlakke van risiko help ook om daardie subjektiwiteit te verseker en 8217emotional8217 betrokkenheid is effektief vanaf die handel proses verwyder. Met ons Londen opening reeks tempo strategie handel jy net op een bepaalde tyd elke oggend. Al wat jy hoef te doen is volg die seine Dit lei tot 'n maklik om te gebruik en doeltreffende stelsel wat kan verhandel in net 10 minute per dag aggressief in die ontwikkeling van ons metode wat ons het gefokus op die skep van 'n betroubare en herhaalbare manier om munt te slaan uit breakouts in die prys aksie. Inkorporeer bewys en vaste beginsels, het ons ons cue uit erkende benaderings soos die 8216 Big Ben 8216 en 8216 box tempo 8216 metodes. Soos 'n ervare groep van die dag handelaars, het ons kundigheid en navorsing het gelei tot 'n daaglikse handel metode wat beide ware en valse beweeg Ons definieer risiko vlakke van blootstelling te beperk as ons weet dat dit 'n belangrike deel van die saak sukses kan vang. Ons gebruik vlakke van risiko te beloon gestig op gerespekteer mark filosofie en geld bestuurspraktyke. Ons het verhandel en verfyn ons tempo Forex strategie oor 'n aantal jare by hierdie benadering ons eie te maak. Ons gaan voort om elke dag handel en rapporteer die resultate op hierdie webwerf. Ontwerp vir Meta Trader 4 Ons hou daarvan om dinge eenvoudig te hou. Ons bied alles wat jy nodig het om te begin onmiddellik handel. Dit sluit in jou persoonlike Forex Breakout strategie aanwyser vir Meta Trader en volledige dokumentasie oor hoe om ontslae te stel aan die gang. Ons is ook op die hand om jou te voorsien met die ondersteuning en advies moet jy dit nodig het. Terwyl ons hooffokus is op die GBP / USD (ons nou ook verslag doen oor euro / dollar), kan gevorderde handelaars ook die voordeel van ander pare. Goeie kandidate moet jy wil verbreed jou omvang sluit baie van die Europese kruise soos EUR / GBP, EUR / JPY, GBP / JPY en EUR / GBP. Die Meta Trader aanwyser verskaf is ook buigsaam genoeg is om ingestel word om ander sessies handel as jy wil. Die Europese sessie wanneer die Frankfurt en Parys markte oop of selfs die New York Oop bykomende handel moontlikhede.


No comments:

Post a Comment