Thursday, October 20, 2016

Dag Trading Strategieë Wat Werk Pdf

Gratis Dag handel strategieë en Voorbeelde Klik om 'n seleksie van hulle in detail te sien. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission. Handel finansiële instrumente van enige aard, insluitend opsies, futures en sekuriteite het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die opsies, futures en aandelemarkte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Hierdie opleiding webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop opsies, termynkontrakte of sekuriteite. Geen voorstelling gemaak word dat enige inligting wat jy ontvang sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Gebruik asseblief gesonde verstand. Hierdie webwerf en al die inhoud is slegs vir opvoedkundige en navorsing doeleindes. Kry die advies van 'n bevoegde finansiële adviseur voor te belê jou geld in 'n finansiële instrument. VERDIENSTE DISCLAIMER: Alle pogings is aangewend om akkuraat die strategie en sy potensiaal. Daar is geen waarborg dat jy enige geld 'tegnieke en idees wat by hierdie webwerf te verdien. Voorbeelde in hierdie blad word NIE geïnterpreteer word as 'n belofte of waarborg van inkomste. Kopiereg 2013 Trading Coach LLC, 17 Battery Place, New York, NY 10004 / Kontak: ondersteun daytradingcoach disclaimer / privaatheid policyHow om ons dag handel strategieë Momentum Dag handel strategieë Momentum Dag Trading Strategie handel vir beginners Met momentum dag handel strategieë vir beginners ek net kyk om aandele te verhandel op 'n sterk opwaartse of afwaartse neigings. Maar let8217s stap terug 'n oomblik en vra onsself wat ons nodig het van 'n momentum dag handel strategie. In die eerste plek moet ons 'n voorraad wat beweeg. Aandele wat sywaarts word kap rondom is nutteloos. Dus is die eerste stap na 'n handelaar is om die blok gesit wat beweeg te kry. Ek gebruik voorraad skandeerders om hierdie te vind. Ek het net handel aandele op uiterstes. Dit beteken dat ek kyk vir 'n voorraad met 'n een keer in 'n tipe van gebeurtenis jaar. Die prys aksie wat verband hou met hierdie gebeurtenis is byna altyd die skoonste. So ons tweede stap is om te doen 'n bietjie van die grawe om uit te vind wat die katalisator is wat hierdie voorraad te ry na 'n 30-40 intra dag skuif het. Onthou ook dat nie alle aandele is in staat om in 30-40 beweeg. Dit beteken ons moet die blok gesit wat beweeg deur markkapitalisasie en float filter. Aandeel met 'n kleiner markkapitalisasie en float sal vinniger handel. Dit is omdat daar 'n verminderde aanbod van aandele, en in tye van hoë aanvraag, kan hierdie aandele gaan paraboliese Om die katalisator ek gewoonlik check StockTwits om te sien of iemand 'n skakel na die nuus gepos vind. Ek hou daarvan om aandele wat onlangs berig 'n groot verdienste klop, 'n bio-farmaseutiese voorraad wat pas vrygestel nuus, of 'n klein pet voorraad wat net 'n vennootskap of 'n kontrak het aangekondig met 'n veel groter maatskappy handel. Momentum Dag Trading Strategie Plan ek kan begin soek na 'n inskrywing SLEGS na I8217ve bevestig dat die voorraad is 1) reeds begin oplewing up pre-mark of in die eerste 30min van die saak, 2) 'n katalisator, en 3) het 'n klein markkapitalisasie of 'n lae float. Die Momentum Trading Strategie gebruik kan word vanaf 9: 35-4pm maar ek vind die oggende is byna altyd die beste tyd om handel te dryf. Ek fokus my handel van 09:30 8211 11:30. Maar te eniger tyd gedurende die dag af dat ons kan 'n nuus piek wat skielik 'n enorme bedrag van volume sal bring in 'n voorraad te kry. Dit voorraad wat van geen belangstelling vroeër in die dag is nou 'n goeie kandidaat om handel te dryf op die eerste trek terug. Die eerste trek terug sal tipies in die vorm van 'n bul vlag. Na 11:30 Ek verkies om net kompromis die 5min grafiek. Die 1min grafiek raak te woelig in die middel van die dag en middag handelsure. Handelspatrone Ek kyk in tendense Momentum Dag Trading Strategie Patroon: Rising of Ascending Wedge Momentum Dag Trading Strategie Patroon: Rising Reghoek Momentum Dag Trading Strategie Patroon Bull Vlae handelspatrone Ek kyk in Down Trends Momentum Dag Trading Strategie: Val of dalend wig Momentum Dag Trading Strategie. Val Reghoek Momentum Dag Trading Strategie: Bear Vlae Waar my stop sit Toe ek koop momentum voorrade het ek gewoonlik het 'n stywe stop net onder die eerste trek terug. As die stop is verder as 20 sent weg, kan ek besluit om uit te stop minus 20 sent en kom terug vir 'n tweede drie. Die rede waarom ek gebruik 'n 20 persent stop is omdat ek altyd wil om handel te dryf met 'n 2: 1 wins verlies verhouding. Met ander woorde, as ek waag 20 sent, it8217s want ek het die potensiaal om 40 sent te maak. As ek waag 50 sent of meer, dit beteken dat ek nodig het om te maak 1,00 of meer om die behoorlike wins verlies verhouding te kry om die handel te regverdig. Ek probeer om ambagte te vermy waar ek 'n groot wins vir die handel te regverdig op te wek. It8217s baie makliker om sukses te behaal as ek 'n 20 persent stop en 40 persent teiken vs 'n 1.00 stop en 'n 2.00 wins teiken. Wanneer I8217m handel ek probeer om my risiko te balanseer in alle ambagte. Die beste manier om risiko te bereken is om te kyk na die afstand van my inskrywing prys vir my stop. As ek 'n 20 persent stop en wil my maksimum risiko om 500 te hou I8217ll 2500 aandele (2500 x 0,20 500) Warrior Trading Gevallestudie Risikobestuur Statistiek 2 neem: 1 33 is jou gelykbreek (Jy maak 200 gemiddeld en verloor 100 gemiddeld 8211 Dit is jou teiken) 1: 1 50 is jou gelykbreek (Jy maak 100 gemiddeld en verloor 100 gemiddeld) 1: 2 66 is jou gelykbreek (Jy verloor 200 op avg maar maak slegs 100 gemiddeld 8211 Dit is regtig slegte) Entry Kontrolelys Opsomming (details vir Trading Kursus studente) 1. Momentum / Breakout of Uiteensetting Dag Trading Patroon 2. Jy het 'n stywe stop dat 'n 2 ondersteun: 1 wins verlies verhouding 3. Jy het bogemiddelde volume wat verband hou met 'n katalisator . Hoë relatiewe Deel is uiters belangrik. Swaarder volume beteken meer mense kyk 4. Lae Float verkies. Ek kyk vir onder 20million dryf aandeel. Jy kan die uitstaande float met Handel-Idees afrit Indicators (besonderhede vir Trading Kursus studente) 1. 1min of 5min kers sluit teen die rigting van die handel te vind (afhangende van watter grafiek die patroon is die vorming van) 2. Uitbreiding bar magte my om te begin sluit in my wins voor die onvermydelike omkeer begin. 'N uitbreiding bar is 'n kers wat spikes meer as my stop afstand. Stock Scanners vir my Momentum Dag Trading Strategie Hierdie aandele is maklik om te vind met behulp van die skandeerders ek ontwikkel het met Handel-Idees. My opwel skandeerders onmiddellik wys my waar die hoogste relatiewe volume in die mark is. Ek sien net skandeerders waarskuwings om die sterk aandele te identifiseer op enige gegewe tyd van die dag. As 'n patroon gebaseer handelaar, ek kyk vir patrone wat voortgesette momentum te ondersteun. Skandeerders kan alleen nie patrone op kaarte te vind. Dit is hier waar die handelaar hul vaardigheid moet gebruik om elke handel te regverdig. Wil hou Leer Ek leer al my Momentum Dag handel strategieë in ons dag handel kursusse in ons dag Trading amp Swing Trading Kursusse sal jy al die besonderhede van hierdie handel strategie te leer. In ons dag Trading chat room. jy sal my lewe waarskuwings te kry as ek roep my poste en tot stilstand kom. Toe ek 'n voorraad wat 'n baie hoë volume het sien ek kyk om te kry op die eerste of tweede trek terug. Trek rug moet die vorm van 'n Breakout Chart Patroon neem soos Bull Flags of plat kruine. Ek is 'n uiters aktiewe handelaar in die eerste 2 ure van die mark en dan stadig Ek pad af. Ek gewoonlik don8217t handel in die middae. Aandeel op die klink up Scanners wat kandidate vir die Momentum Trading Strategie kan so vroeg as 09:31 verhandel. Soms is 'n voorraad wat wasn8217t Gapping en reeds op my radar vir 'n gaping en Go Strategie handel sal oplewing met volume uit die poorte en kom in die spel vir 'n Momentum handel. Hierdie aandele mag nuus of mag ondervind 'n tegniese tempo of 'n simpatie spel na 'n ander sterk voorraad of sektor. Trading Momentum Trading Momentum is wat dag handel is alles oor. Daar is altyd momentum in die mark, ons moet net aandele beweeg vind. Voorrade Scanners waarsku my om die sterk aandele. Ek lees die grafiek en probeer om 'n inskrywing op die eerste trek terug te kry. Die meeste handelaars sal koop in dieselfde plek. It8217s riskant om aandele te jaag sodat professionele handelaars in plaas sal wag vir terugsakkings te kry. Dit maak voorsiening vir behoorlike risikobestuur. Deur met 'n wins / verlies-verhouding van 2: 1, kan ek suksesvol handel met slegs 'n 50 suksessyfer. Dit gee my 'n groot mate van vertroue, want ek moet net elke ander handel ek ingaan wen. Die belangrikste sleutel tot sukses in hierdie strategie is streng volgens dit. Altyd op soek na 'n hoë relatiewe volume Momentum Dag Trading Strategie ExamplesTrading Strategieë 8211 Momentum breakouts een van die beste kort termyn handel strategieë is gebaseer op Momentum Vandag I8217m gaan om jou te wys een van die beste dag handel strategieë vir beginners sowel as ervare dag handelaars. Ek het geleer van hierdie strategie sowat 17 jaar gelede en 'n gebruik dit nog steeds tot vandag toe met net 'n paar klein veranderinge. Die strategie is 'n momentum tempo tegniek wat voorrade en ander markte vang terwyl hulle gaan deur 'n tydperk van swaar wisselvalligheid en momentum. Een van die uitdagings Handelaars gesig Vind Momentum Enigiemand wat 'n basiese ondervinding dag handel sal jou vertel dat een van die grootste uitdagings vir die meeste handelaars is om aandele en ander markte wat beweeg met voldoende momentum en wisselvalligheid te dag handel die moeite werd te maak. Ek kan jou vertel uit eie ervaring dat daar niks meer frustrerend as om in 'n vinnig bewegende mark net om te sien dit stadiger onmiddellik na my inskrywing orde is gevul there8217s. Omdat dag handel is gebaseer op intraday momentum, wil jy om seker te maak die markte wat jy gekies het en die strategieë wat jy kies genoeg momentum om jou risiko te regverdig. Begin altyd met 'n daaglikse grafiek wat jy wil om te begin met die daaglikse grafiek sodat jy die afgelope handel geskiedenis en die eienskappe van die mark wat jy kies om handel te dryf kan sien. Ek begin deur die monitering van aandele wat naby aan 90 dae breakouts is. Soos u weet wat gebaseer is op my vorige artikels die 90 dag tempo produseer die hoogste verhouding te wen om te verloor ambagte. Die beste kandidate vir my ambagte óf gaping tot 'n 90 dag hoog of bereik die 90 dag van hoë by wyse van 'n uitgebreide handel reeks. Ek sal jou wys albei voorbeelde sodat jy 'n goeie idee van die tipe opstel wat jy nodig het om uit te vind kan kry. Die Stock Bereik 90 Dag High Deur Gapping Up deur die boonste Weerstand Area Jy Bevestiging voor betreding sodra die voorraad breek uit bo die 90 dae 'n hoë Ek wag vir 'n bevestiging sein. Daar is te veel valse breakouts en ek wil seker maak dat die momentum is 'n ware en nie eindig onmiddellik na die prys breek uit die handel reeks. My toestand inskrywing is 'n gaping dag wat volg op die tempo van die 90 dag prys hoog. Dit beteken dat as die prys uitgebreek het van die 90 dae reeks by wyse van gapende up sal ek wil sien 'n tweede gaping dag voor my inskrywing. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad breek uit en weer gapings vir die tweede dag in 'n ry. Dit is voldoende sou wees vir my om te regverdig wat die voorraad. Let op hoe The Stock Gapings teruggegaan agter uit te breek van die handel Range Hoe om te betree en die uitgang van die Trade Sodra jy 'n soliede bevestiging by wyse van 'n sekonde gaping kry, dat jy veilig kan betree die mark. My raad sal wees om die mark versigtig voor die opening kyk en kry 'n gevoel vir die voorraad wat jy handel dryf. As die voorraad of ander mark wat jy handel dryf open met 'n gaping up kan jy veilig te betree 'n mark orde veronderstelling there8217s voldoende volume in die mark wat jy handel dryf. Die meeste bestellings mark kry gevul onmiddellik sodat jy sal verseker wees dat jou toestand te inskrywing is heeltemal voor jou bestelling uitgevoer word versadig. Sodra jou bestelling uitgevoer bly jy met die handel tot die sluiting klokkie. Aangesien dit 'n momentum strategie die kans van die sluitingsprys wat in die top 20 persentiel van die hoogste prys is ongeveer 80 persent so ek stel voor dat jy die handel tot die sluiting klokkie en uitgang MOC of (Mark op Close) Jou Stop Loss Bestel hou 0.05 Sent onder die Lae op Entry Dag Hoe gaan dit nog 'n voorbeeld As jy aandag is betaal 'n paar minute gelede het jy dalk opgemerk het dat ek gesê het dat die eerste of die aanvanklike tempo buite die handel reeks hoef nie 'n gaping, maar kan wees 'n uitgebreide reeks dag. Ek wil om seker te maak jy duidelik verstaan ​​die konsep van uitgebreide handel reeks so hierdie voorbeeld gebruik van 'n voorraad wat buite die 90 dag handel reeks breek deur wisselvalligheid en prys in plaas van gapings. Alles buite daardie punt is dieselfde, behalwe die eerste stel kan die eerste gaping vervang as die uitgebreide handel reeks is voldoende sterk genoeg. There8217s n formule om die uitgebreide reeks te bereken, maar ek sal dit verduideliking vir 'n ander dag te red. Hier kan jy sien hoe die aandele handel reeks is byna drie keer die afgelope reeks handel hierdie lêer gedeel. Dit is die soort van 'n sterk handel reeks wat jy wil sien te breek uit die 90 dag prys hoog. Die tempo Bar is sowat drie keer die grootte van die gemiddelde Trading Bar hierdie lêer gedeel Sodra jy die voorraad te identifiseer met 'n voldoende hoë tempo reeks of 'n gaping soos ons gesien het in die vorige voorbeeld wat jy kan begin voor die monitering dit na die volgende day8217s oggend opening sessie om seker te maak jy sien 'n gaping opening. Onthou dat dit nie saak hoe goed die aanvanklike tempo lyk jy om seker te maak jou inskrywing is voorafgegaan deur 'n gaping maak nie saak wat. Here8217s 'n perfekte voorbeeld van 'n uitgebreide handel reeks tempo gevolg deur 'n gaping onmiddellik voor inskrywing. Jy moet wag vir The Gap voor betreding nie saak wat jy kan sien in hierdie laaste voorbeeld hoe die inskrywing en die uitgang verskyn op 'n intraday grafiek. Let Ek wag vir die gaping en gee dan 'n mark orde onmiddellik na die opening gaping. Die orde duur gewoonlik ongeveer 3 sekondes om uit te voer op 'n wisselvallige mark. Ek beveel aan jy kyk na die mark nou voor die opening sodat jy gereed om te gaan wanneer en indien die gaping ontstaan ​​is. Die stop verlies vlak geplaas 0.05 sent laer as die gaping bar, sodat jy nie 'n probleem te identifiseer dit en plaas dit onmiddellik nadat jy gevul moet hê. Plaas jou stop verlies Bestel onmiddellik nadat jy Kry jou Entry Vul Terug Dinge om te hou in gedagte die momentum Breakout is een van die maklikste en produktiewe dag handel metodes vir handelaars op soek na momentum opstelling. Onthou dat die tempo óf 'n gaping of 'n uitgebreide reeks bar kan wees. In ieder geval, kan jy nie die handel voor 'n bevestiging gaping wat ontstaan ​​by die opening na die tempo buite die handel reeks betree. Maak seker dat jy jou aftrekorder plaas onmiddellik nadat jy volop ontvang en don8217t probeer om die strategie voor die sluitingsdatum klokkie verlaat. Dit is pure momentum so jy wil om seker te maak jy die strategie tyd om te werk te gee. Vir meer inligting oor hierdie onderwerp, gaan asseblief na: hoe om te leer Dag Trading en bereik Dag Trading Sukses Het jy 'n groot dag handel deur Roger Scott Senior Trainer Market GeeksDay handel strategieë vir beginners Dag handel is die daad van die koop en verkoop van 'n voorraad binne dieselfde dag. Dag handelaars poog om wins te maak deur gebruik te maak van groot bedrae kapitaal om voordeel te trek uit klein prysbewegings in hoogs likiede aandele of indekse. Dag handel kan 'n gevaarlike spel vir handelaars wat nuut by dit of wat dit nie voldoen aan 'n weldeurdagte metode wees. Kom ons neem 'n blik op 'n paar algemene dag handel strategieë wat gebruik kan word in die kleinhandel handelaars. (Vir meer inligting: Tutoriaal:. 'N Inleiding tot Tegniese Analise) Intreestrategieë Sekere sekuriteite ideale kandidate vir die dag handel. 'N Tipiese dag handelaar lyk vir twee dinge in 'n stockliquidity en wisselvalligheid. Likiditeit kan jy op en af ​​van 'n voorraad op 'n goeie prys (dit wil sê stywe versprei. Of die verskil tussen die bod en vra prys van 'n voorraad en lae glip. Of die verskil tussen die verwagte prys van 'n handelsmerk en die werklike prys wat 'n voorraad verhandel teen). Wisselvalligheid is bloot 'n maatstaf van die verwagte daaglikse prys rangethe reeks waarin 'n dag handelaar bedryf. Meer wisselvalligheid beteken groter wins of verlies. (Vir meer inligting Dag Trading: An Introduction of Forex Walk:. Buitelandse valuta) Sodra jy weet watter soort aandele wat jy is op soek na, moet jy leer hoe om moontlike toegangspunte identifiseer. Daar is drie gereedskap wat jy kan gebruik om dit te doen: Intraday kandelaar kaarte. Kerse bied 'n rou ontleding van die prys aksie. Vlak II aanhalings / ECN. Vlak II en ECN bied 'n blik op bestellings as dit gebeur. Real-time nuus diens. Nuus beweeg voorrade sulke dienste wat jy vertel toe die nuus kom uit. As ons kyk na die intraday kandelaar kaarte, goed te fokus op hierdie faktore: Daar is baie kandelaar setups dat ons kan kyk vir 'n beginpunt vind. As dit behoorlik gebruik word, die doji ommekeer patroon (geel gemerk in figuur 1) is een van die mees betroubare mense. Figuur 1: Op soek na kandelaars - die gemerkte doji dui op 'n ommekeer. Tipies, sal ons kyk vir 'n patroon soos hierdie met 'n paar bevestigings: In die eerste plek moet ons 'n 'n volume piek. wat ons sal wys of handelaars ondersteun die prys op hierdie vlak. Let daarop dat dit kan wees óf op die doji kers of op die kerse onmiddellik na dit. In die tweede plek moet ons 'n voor ondersteuning aan hierdie prysvlak. Byvoorbeeld, die vorige laagtepunt van dag (LOD) of hoogtepunt van die dag (HOD). Ten slotte, ons kyk na die Vlak II situasie, wat ons al die oop bestellings en orde groottes sal wys. As ons volg hierdie drie stappe, kan ons bepaal of die doji is geneig om 'n werklike ommeswaai te produseer en kan ons 'n standpunt in te neem indien die toestande gunstig is. (Vir meer inligting Forex Walk:. Chart Basics (Kandelaars)) vind 'n teiken te identifiseer 'n prys teiken sal grootliks afhang van jou handel styl. Hier is 'n kort oorsig van 'n paar algemene dag handel strategieë: scalping is een van die mees gewilde strategieë, wat byna onmiddellik na 'n bedryf word winsgewend behels die verkoop van. Hier is die prys teiken is natuurlik net na winsgewendheid bereik. Vervaag behels kortsluiting aandele ná 'n vinnige beweeg opwaarts. Dit is gebaseer op die aanname dat (1) dit is oorgekoop. (2) vroeë kopers is gereed om te begin neem van winste en (3) bestaande kopers kan bang wees nie. Hoewel riskant, kan hierdie strategie uiters lonend wees. Hier is die prys teiken is wanneer kopers begin trap weer. Hierdie strategie behels die voordeel van 'n aandele daaglikse wisselvalligheid. Dit word gedoen deur 'n poging om te koop teen die lae van die dag en verkoop teen die hoogtepunt van die dag. Hier is die prys teiken is eenvoudig op die volgende teken van 'n ommekeer, met behulp van dieselfde patrone soos hierbo. Hierdie strategie behels gewoonlik handel oor nuusberigte of vind sterk trending beweeg deur 'n hoë volume. Een tipe momentum handelaar sal koop op nuusberigte en ry 'n tendens totdat dit vertoon tekens van ommekeer. Die ander tipe sal die prys oplewing vervaag. Hier is die prys teiken is wanneer volume begin afneem en lomp kerse begin verskyn. Jy kan sien dat terwyl die inskrywings in die dag handel strategieë tipies staatmaak op dieselfde instrumente wat gebruik word in die normale handel, die belangrikste verskille sentreer rondom wanneer die regte tyd om af te sluit is. In die meeste gevalle, wil youll om af te sluit wanneer daar is afgeneem belangstelling in die voorraad soos aangedui deur die Vlak II / ECN en volume. (Vir verdere inligting, kyk Inleiding Tipes van die saak: Momentum Trading inleiding tot Tipes van die saak. Scalpers) Die bepaling van 'n keerverlies Wanneer jy handel op marge. jy is baie meer kwesbaar vir skerp prysbewegings as gewone handelaars. Daarom, met behulp van stop-verlies. wat ontwerp is om verliese te beperk op 'n posisie in 'n sekuriteitskompleks, is van kardinale belang wanneer die dag handel. Een strategie is om twee stop verliese te stel: 1. 'n fisiese keerverlies bestelling geplaas op 'n sekere prysvlak wat pas by jou risikotoleransie. In wese is dit die meeste wat jy wil verloor nie. 2. 'n geestelike keerverlies ingestel op die punt waar jou inskrywing kriteria geskend. Dit beteken dat as die handel maak 'n onverwagse wending, sal jy onmiddellik jou posisie te verlaat. Retail dag handelaars het gewoonlik ook 'n ander reël: stel 'n maksimum verlies per dag wat jy beide finansieel en geestelik kan bekostig om te weerstaan. Wanneer jy hierdie punt getref, neem die res van die dag af. Onervare handelaars voel dikwels die behoefte om make-up verliese voor die dag verby is en eindig met onnodige risiko's as gevolg daarvan. (Vir meer inligting, sien Die keerverlies OrderMake Seker Jy gebruik nie.) Evaluering, die opstel van Performance Baie mense kry in die dag handel die verwagting dat hy trippel-syfer opbrengste maak elke jaar met 'n minimale inspanning. In werklikheid, baie dag handelaars geld verloor. Maar deur die gebruik van 'n goed-gedefinieerde strategie waarmee jy gemaklik is, kan jy verbeter jou kanse klop die kans. So, hoe doen jy evalueer prestasie meeste dag handelaars doen nie soseer deur die dop persentasies van winste of verliese nie, maar eerder deur hoe naby hulle voldoen aan hul individuele strategieë. Trouens, dit is baie meer belangrik om jou strategie nou volg as om te probeer om winste te jaag. Deur die behoud van dit as jou ingesteldheid, maak jy dit makliker om te identifiseer waar probleme bestaan ​​en hoe om dit op te los. Die bottom line Dag handel is 'n moeilike vaardigheid om te bemeester. As gevolg hiervan, baie van diegene wat probeer om dit te misluk. Maar die hierbo beskryf tegnieke kan jou help om 'n winsgewende strategie te skep en met genoeg oefening en konsekwent prestasie-evaluering, kan jy baie van jou kanse om te klop die kans te verbeter. (Vir verwante leesstof, sien: Sou julle tot geen nut as 'n dag Trader) Dag Trading strategieë en tegnieke gebruik van Prys Action Learning ander dag handel strategieë was vir jare 'n baie interessante strewe na my voor die vestiging van die volgende aandele handel metodes. Altyd geïnteresseerd in die verbetering van my tegnieke, ek ondersoek baie verskillende tegnieke. As beginner handelaars, Im seker baie van julle is in dieselfde ondersoekende af dat ek in dekades gelede. Lets face it, sy baie aanloklik om te verander, selfs as ons reeds strategieë wat suksesvol is nie, omdat ons altyd daarna streef om te verbeter. Maar, moet ek jou sê wanneer dit kom by handel aandelemark, asseblief verstaan ​​die basiese beginsels van die geld handel bestuur voordat jou hard verdiende geld op die spel. Die beste strategie in die wêreld sal jy absoluut geen goed doen sonder 'n goeie begrip van posisie sizing. Die dag handel strategieë Im gaan om te wys jy is metodes wat ek gebruik het met sukses oor die jare. Hulle is tegnieke wat geskik is vir beginners is, want hulle is eenvoudig en maklik om te verstaan. Dit is baie moontlik (maar ons weet nooit vir seker), sal hulle voortgaan om te werk in die toekoms, aangesien dit gebaseer is op eenvoudige prys aksie en is nie new op enige manier. Dit is 'n voordeel prys aksie handel is oor-aanwyser gebaseer handel. Probeer om jou metodes deur voortdurende veranderinge in aanwyser waardes optimaliseer sal net lei tot frustrasie. Hierdie metodes kan beslis verander word om jou eie behoeftes te pas. Probeer net om in gedagte te hou die basiese beginsels van die dag handel stelsel ontwerp. Sit jou tot stilstand kom in 'n redelike gebiede, gebruik afrit strategieë, soos sleep tot stilstand kom wat laat jou wenners loop, aandag te gee aan posisie grootte en jy sal 'n goeie kans om 'n bietjie geld. As youd graag om te sien tot dusver huidige voorbeelde van die hele dag handel strategieë en onderstaande tegnieke, ek plaas voorbeelde in my dag handel aandele blog. So kom op oor en neem 'n blik. Om dinge eenvoudig te hou en omdat sommige besoekers sal nie weet wat kort ambagte is, is almal strategieë verduidelik met behulp van Long inskrywings (koop). Maar, in gedagte hou dat al die metodes omgekeer kan word en kort verhandel sowel. Klik op die onderstaande tabelle om 'n gedetailleerde verduideliking van elke metode te sien. Strategie 6: Fibonacci retracement - Breakout strategie 8: Daily Binne Bar Trading Strategie Onthou, hierdie dag handel strategieë is handel set-ups en is bedoel om geleenthede vir handel inskrywings te skep. Hulle is nog nie voltooi nie stelsels. Jy moet jou eie outomatiese of diskresionêre tot stilstand kom en afrit strategieë voeg. Jy sal ook nodig om die posisie sizing vir elke handel wat jy maak bepaal. Ek raai handleiding of outomatiese back testing van enige volledige stelsel wat jy skep, waar moontlik, om vas te stel of dit 'n positiewe verwagting. Dit is duidelik dat, as jou plan is om handel te dryf in 'n diskresionêre wyse hierdie gewoond moontlik wees. En dit isnt noodwendig 'n nadeel, omdat jy sal in staat spot patrone en ander belangrike inligting, wat youd waarskynlik nooit (of ten minste 'n baie moeilike tyd) in staat wees om doeltreffend program na 'n rekenaar. Im seker 'n paar sal saamstem met daardie stelling. Ook weet dat bepaling en kwantifisering van risiko en beloning van 'n volledige stelsels altyd sal gebaseer wees op historiese data. Die groot dat ons alles wat data om te kyk na, maar altyd in gedagte gehou word dat toekomstige mark gedrag is nie van plan om presies dieselfde as die vorige kyk hou. Dit is 'n groot beperking in die stelsel ontwikkelingsproses, maar wat anders kan ons doen behalwe Ekstrapoleer van historiese data en gebruik maak van ons brein om so gou as moontlik aan te pas by veranderinge in die mark totdat jy 'n kristal bal kan skep om die toekoms te sien, is dit sal altyd die begeerte van 'n handelaar 'n bykans perfekte korrelasie tussen die verlede en die toekoms mark gedrag te vind. Maar sedert dis nie gaan gebeur vir jou, maak seker dat jy 'n goeie geld bestuur tegnieke te implementeer, die manier wat jy verkeerd kan wees baie en nog steeds geld maak. Op soek na meer PRYS Aksie patrone, om handel Die prys aksie dag handel strategieë bo is uitstekend en sal voortgaan om jaar produseer na jaar. As jy 'n prys aksie handelaar of wil om te leer hoe om te wees een, gaan jy na die strategieë is lief vir my nuwe boek. Hulle is 'n kompliment vir die gratis strategieë hierbo. Klik op die e-boek vir meer besonderhede. As die prys aksie handel isnt jou ding, en youd eerder leer oor die handel met aanwysers, dan kan jy dalk belangstel in 'n ander bladsy Ek het oor aandelemark strategieë gebruik van aanwysers geskryf.


No comments:

Post a Comment